כיצד לתקן דלת זכוכית מבלי לקרוא מנעולן

כיצד לתקן דלת זכוכית מבלי להתקשר מנעולן. אם יש לך דלת זכוכית. לא משנה מה הטיפוס, היא תיפגע בסופו של דבר. זה בלתי נמנע. יהיה עליך לתקן את זה בשלב זה או אחר. הצעד הראשון בלימוד איך לתקן דלת זכוכית בלי להתקשר למנעולן הוא לדעת איזה סוג של דלת זה. זה יכול להיעשות בדרך כלל על ידי שואל את המנעולן בעסק שבו הדלת מותקנת. הם אמורים להיות מסוגלים לספר לך את כל הפרטים על הדלת ועל כל חלקיה.

מה חשוב לדעת על תיקון דלת זכוכית

אם הם לא יכולים, אולי אתה צריך לחקור את הדלת. התקשר לקבלנים שונים שמתקינים דלתות. שאל אם יש להם המלצות בשבילך. אם הם אינם יודעים, נסה להתקשר ליצרן. צריכה להיות להם רשימה של אנשי מקצוע שהם ממליצים על תיקוני דלתות. אלה רק כמה מקומות להתחיל לחפש מנעולן תיקון דלת טוב.

לאחר שצמצמת את הרשימה של מנעולני תיקון הדלתות האפשריים שלך. התחל להתקשר אליהם. להיות מפורט ככל האפשר כאשר אתה קורא לכל קבלן. אתה רוצה לקבל מושג מה התהליך ייקח. כך שתוכל להתכונן טוב יותר אליו.

אחת השאלות החשובות ביותר שעליך לענות עליהן לפני שתלמד כיצד לתקן דלת זכוכית ללא מנעולן היא, אם הנזק הוא קבוע או זמני. נזק מסוים יכול להיות קבוע עם קצת גריז במרפק. אבל פעמים רבות זה ידרוש עבודת תיקון מקצועי. גלה את סיבת הנזק. פעמים רבות קל לדעת בדיוק מה לא בסדר עם דלת רק על ידי התבוננות בה.

לאחר שקבעת אם הנזק הוא זמני או לא. למד כיצד לתקן דלת זכוכית ללא מנעולן בעצמך. אם יש לך ידע כלשהו בתחום זה, זה צריך להיות קל להשיג. עם זאת, אם אתה לא יודע הרבה על זה בכלל. ייתכן שתרצה להתקשר מקצועי. העלות של שכירת אחד כדי לתקן את הדלת שלך עשוי להיות יותר מאשר לתקן את זה בעצמך, במיוחד אם יש לך מנעולים פגומים. אם תצטרכו מנעולן בשירותי כל הארץ. מנעולן ברמת גן 24 שעות, בתל אביב, בבת ים ובחולון. כל אזורי הארץ.

דלת זכוכית

איך בפעול מבציעים תיקון והחלפה

התהליך של איך לתקן דלת זכוכית ללא מנעולן מתחיל בהסרת מנעולי הדלת הישנים. בשלב זה, תצטרך להיות איזה פותחן. כך שתוכל לפתוח את הדלת ולהגיע כדי להפעיל ולכבות אותו. מפתח אינו נדרש, אך הוא עשוי להקל על התהליך. זכור כי בעל מפתח מתאים מקל על הכניסה והיציאה של בית.

לאחר שהסרת את המנעול הישן ואתה מוכן להתקין את המנעול החדש, עליך לוודא שהוא מתאים כראוי. אם אתה מתקין. להשתמש בברגים בגודל זהה כפי שעשית עם המנעול הקודם ולאחר מכן לדפוק אותם ולחבר את המפתח לאותו. במקרה של התקנת תפס, תצטרך למדוד ולסמן את החור כי החדש יצטרך להיכנס, כך שהוא תואם את החורים בתפסים הקיימים שלך.

לבסוף, תרצה לאבטח את המסגרת במקום ולאחר מכן להוסיף את המסגרת החדשה לפתיחה. ודא כי המעיינות עוסקים וכי המסגרת מרוכזת. אם אתה לא יודע איך לתקן דלת זכוכית ללא מנעולן, זכור כי מקצועי יכול לעתים קרובות לעשות את העבודה בשבילך. זה עשוי להיות נוח יותר עבורך לשכור איש מקצוע כדי להשלים משימה זו, אבל עדיף לך לעשות את זה בעצמך אם אתה מודאג לגבי אבטחה.